#Julebordhelt 2021

I Söderberg & Partners blir vi glade når vi ser at vårt initiativ sammen med Kirkens Bymisjon engasjerer. Givergleden før jul var stor, noe som gjør at vår mangeårige samarbeidspartner får mulighet til å bidra til varme måltider og gode steder å være, for mange som trenger det.

#Julebordhelt

#Julebordhelt er en del av Kirkens Bymisjons juleaksjon «Gled en som gruer seg til jul». Dette er både en stafett og en mulighet for aktører i næringslivet til å være med på å skape gode måltidsfelleskap med god mat i varme lokaler, for enda flere.

Hans Jacob Torkildsen, markedssjef i Kirkens Bymisjon, forteller at det gjennom de seks ukene dette har pågått, har vært et jevnt tilsig av bedrifter som har blitt med.

- De vi har snakket med og som har valgt å støtte juleaksjonen gjennom dette initiativet, er ensidig positive. Dette appellerer og gjør at mange nesten virker takknemlige over å få en mulighet til å bidra til varme måltider og gode steder å være, for mennesker som trenger det.

Kirkens Bymisjon takker Söderberg & Partners for at de også i år tok et initiativ for #Julebordhelt.

- I tillegg til å være en svært god, strategisk samarbeidspartner for Kirkens Bymisjon, har Söderberg og Partners vært viktige for å engasjere næringslivet i denne dugnaden. Med sin entusiasme har de vært veivisere for over 100 andre bedrifter, og ikke minst har initiativet ført til at vi kan servere flere varme måltider, avslutter Hans Jacob.

Samarbeid med Kirkens Bymisjon

Söderberg & Partners har som en del av vårt mangfoldsarbeid, samarbeidet med Kirkens Bymisjon i mange år, og kommer helt sikkert til å fortsette med det i mange år fremover.

- For Söderberg & Partners har Kirkens Bymisjon som samarbeidspartner, og det arbeidet de gjør, blitt stadig viktigere å støtte, sier Jørn Gisvold, administrerende direktør. - Både som organisasjon og enkeltindivider opplever vi det som svært meningsfylt å kunne bidra, så vel økonomisk som praktisk, i ulike aktiviteter gjennom året. Engasjementet er vår måte å takke Kirkens Bymisjon for det fantastiske arbeidet de bidrar med, ovenfor trengende, i lokalsamfunnene som vi er en del av.