Kundetilfredshet står høyt i fokus hos oss i Söderberg & Partners Eiendom. I løpet av 2023 håndterte vårt kundesenter over 20 000 telefonhenvendelser fra eiendomsmeglere, boligselgere og -kjøpere. Det tilsvarer omtrent 100 telefoner daglig.
Tilgjengelighet og servicenivå er viktig for oss og våre kunder. Med et slik trykk er det avgjørende med tilbakemeldinger både fra eiendomsmeglere, boligkjøpere og -selgere.
Vi jobber kontinuerlig med forbedringer, og har ekstra fokus på kort responstid, hyggelige samtaler og faglig dyktighet.
Cathrine Linnestad
Teamleder Kunderådgivning
Statistikk fra årets løpende undersøkelser indikerer at kundesenteret opprettholder en høy servicegrad. Med en Net Promoter Score (NPS) på imponerende 82 fra kunder innen eiendomsmeglerbransjen og en gjennomsnittscore på 4,4 av 5 (best) basert på ulike servicekriterier, viser betydelig tilfredshet blant kjøpere og selger.
- Stor takk til alle som tar seg tid til å gi oss tilbakemeldinger. Det er viktig for vårt arbeid med å forbedre prosesser og rutiner som skaper merverdi for kundene. Den siste tiden har vi også merket en økning i aktiviteten på kundesenteret. Det er gledelig, og kan bety høyere trykk i eiendomsmarkedet, avslutter Linnestad.